solsken

Nu har jag ätit, underbart gott från Bowlingen i Åhus. Jag är så mätt, haha
Affe är ute i solskenet, jag vet inte om jag ska ut idag, eller jag väntar tills Karin kommer.....
Jag ser dvd-film, när jag vilar. Idag ser jag "Django" igår såg jag" berättelsen om Pi "
Jag gillar filmer. Nu är det kväll i Thailand hos Mia o Jörgen. Hoppas de gillar mitt "Kata " de bor i samma stad som AleX och jag bodde. Där är lugnt och skönt, ligger på Phuket.
Nu ska vi lära oss lite av "Ica Stig " Jag har skrivit ner lite som vi behöver friska upp minnet med.
 
Järn, brist av detta leder till blodbrist så du blir trött. Så ät: Kiwi, vinbär, granatäpple.
Magnesium, behöver du också för att minska tröttheten och för normal muskelfunktion. Så...spenat och andra gröna grönsaker är bra.
Kalcium. stärker skelettet. behöver: grönkål, mango, kiwi, rucola.
Fortsätter en annan dag...
 
 
Sexige Stig....

Kommentera här: