grå måndag

Nu har vi tö, här ute. Hoppas all snö försvinner, då är det lättare att ta ut rullstolen. Svårt för dem att köra i snöslask.
Idag händer här inte mycket, Affe kör ett ärende i em. sen ska han på Ica. Vi ska ha falukorv i ugn. till middag. Då måste vi ha, ost, lök och tomat. Men lök köpte de nog hos bonden....får kolla, först.
Som vanligt sitter jag i köket, på fm. senare (efter mat och vila) blir det soffan. Faaaan, vad tråkigt, men det går :-(
Har liksom aldrig varit min stil....att sitta still, haha. Jag får lära mig.....
Happy fick en aktivitet leksak, hmmmm, som han tyvärr klarade för lätt. Tog 1½min. sen hade han tagit 6st. godis bitar. Jag trodde det skulle va svårare, men han är så smart, denna hund, på att räkna ut hur man gör.
 
 
 
 
Han älskar det...
 
 
 

Kommentera här: