onsdag

Grått o kallt ute. Vi låg länge idag. Igår kväll nattade Alexandra mig. Det var väl därför jag sov så länge....
Idag är hon förkyld, ont i halsen o snuvig, stackaren. Jag ska börja ta kort med min kamera istället för att ta med Iphonen. Sämre bilder, men det är bekvämt att ta foto o blogga direkt, utan att lägga över bilder. Karins platta funkade bra vid soffan igår :-)))
Idag kommer svärföräldrarna o hälsar på. Hon har bakat bröd o lagat köttbullar, inte helt fel.
Jag måste berätta(om jag inte redan har gjort det) Humla är en webshop som säljer smycken. Susanne, som har den, gör själv smyckena. Hon sålde pärlor mm. hemma, där var vi såklart o handlade. Sen gick hon o lärde sig göra silversmycken. Hur som helst, så har hon gjort ett underbart armband, som jag ville ha, men det var ju för stort.
Nu sitter hon o gör ett till mig, som ska passa. Längtar.
Ja, mina Hawaii-dvd  är på väg nu
 
 
 
 
 

Kommentera här: