onsdagsmys

Ännu en kväll i soffan, hmmm..sitter jag bara i rullstolen sen... blir ju svårt att komma ner och upp i soffan. Får väl ta bort fåtöljen, och ha min plats där. Idag har jag tvättat sängkläder mm.
Imorgon em. kommer Karin...då ska vi köra till morsan i Ystad. Skönt att ha henne, som vill och kan köra mig.
På tal om skönt att ha, min granne Mia, ställde upp igår, till 100% för mig och det värmer i hjärtat, att ha såna riktiga vänner.
Nu tänker jag visa er, bilder från Alexandra och Fiddes resa. Kan ju inte låta bli, när jag ser, dessa underbara bilder. Ni får se några varje dag, hoppas ni, som jag gillar dem. Och tack till ungdomarna, för att jag får visa dem.
 
 
 
Här njuter de i värmen, och att äntligen få koppla av.
 
 
 
De hade jul i Thailand också.
 
 
 
UNDERBARA
 

Kommentera här: