snyft

Sista dagen med Karin :-(
Okey hon finns ju här i Åhus, men nu behöver hon inte va min personliga assistent....som de från vårdcentralen trodde, haha.
Vi har jobbat bra tillsammans dessa dagar, hon är så bra på att hitta på saker och ting, som gör allt lättare här hemma. Men nu får gubben ta över, stackare. Det är just det här, att va beroende o behöva hjälp, hela tiden, som gör att jag inte har velat op. mig  Men nu är det såhär....bara att gilla läget.
Det går ju jättebra och jag har inte mer ont, bara trist att jag inte får belasta den på några veckor. Ibland ...hmmm...glömmer jag det. Men för det mesta går det bra   :-)))
Hon har väckt min hund ur vinterdvalan, han hoppar och skuttar, när de är ute på promenad. Alltså....han älskar det, hahaha. Hmm, vinterdvala, haha
Idag är jag pigg, har bara varit i sängen en pluttestund. Roligare att sitta och mysa i soffan med Karin.
 
 
 

Kommentera här: