söndag

Nu har jag ätit den andra semlan, mums. Aexandra är hos kompisar, så Roffe är hos mig. Karin var här i em.vi satt och pratade. Sen packade hon in rullstolen i bilen, så vi slipper det imorgon. Tur är det, vi ska va där kl.07.00
Ja, du är först på tur, sa de. Okey....sen är det gjort.
Senare kom Mia, in och hälsade på. Oj, snart reser de till Thailand. Så vi pratade bara om det, Alex berättade, hur de hade haft det. Mia och Jörgen åker till samma ställe....där Alex och jag var 2010. Jisses, vad underbart.
Nu kommer snart Affe hem, jag har inte en aning, om det blir mer blogg. Kanske inte förrän jag har kommit hem. Inte en aning, när det blir. Men ...alla vänner, ha en skön vecka och tänk på mig, på måndag fm.   :-)))))
 
 
 
 
Thailand, underbar vy
 
 
Söting  :-))))

Kommentera här: