fredag em.

Efter några försök att blogga med iphonen, gav jag upp och satte mig i soffan med datorn. Har världens huvudvärk, efter att sockret blev lågt. Men nu har jag vilat.....
Ja, vi var ute med hundarna i morse, sen fick de mat. Vi har Roffe, för Alex är på shopping i Malmö, med tjejerna.
Hoppas de får en underbar dag med många rea-fynd.
Idag tog nästan vattnet slut, men nu har det kommit igång igen. Mycket ont om vatten, ändå vattnar folk här runt omkring. Hade alla varit försiktiga, hade det väl varit bra. Men de som har egen brunn, använder och slösar på gräsmattan. Haha, är de så dumma att de tror , deras vatten kommer från himlen????
Det är ju vattningsförbud....
Här är lite foto
 
Kaktusarna är såååå fina här nere. Vilka blommor, jag njuter av alla vackra växter här.
 
Bara älskar...
Överallt är här hundar. Denna ligger och vilar på marknaden. På bordet är det tomater. Men jag köpte
alltid melon, det är så saftigt och gott i värmen
 
Med oss hem från marknaden, köpte vi lite Paella till lunch. Det är gott...annars är det så länge tills
vi ska grilla. Det är ju gott med detta.
 
Affe letar förtvivlat efter internet...snart börjar fotbollen.
 
 
 
 

Kommentera här: