kväll

Ja, nu är det soffan. Jobbade lite ute i em. skönt väder. De säger ju att det ska regna i morgon. Då har jag att göra ändå, här inne.Affe har varit duktig, städat inne i husbilen, burit in allt och diskat, avkalkat kaffekokaren mm.  Vi hade Chili con carne o sallad, till middag, åt i em. jag var såååå hungrig.  jisses vad gott det var, mmmm
Ikväll blir det nog nån macka. Jag såg att det var något hundprogram, snart på 4-an. Men läste inte om det.
I går kväll, var där en rolig film, hoppas där är en ikväll. Jag såg inte fotbollen färdigt, men Affe gjorde....synd
Danmark förlorade. Jag har varit med hundarna, nu ligger de och väntar på mat. I morgon ska jag bada Happy, avmaska honom...sen är han klar.
 
Här ska vi äta tårta och fira hunden. Annika kom och hälsade på efter jobb, Lasse jobbade och Johanna var på Liseberg. Fidde var på stranden. Men ju mer blev det till oss, haha
 
Lite varor från Ica, mina älskade baby plommon tomater, som jag är beroende av.
 
Första gången jag beställde tårta till honom, sa de ...vilket ovanligt namn. Hrmmm, jaaaa, det är en hund,
sa jag. Hon skrattade, vad gulligt sa hon :-)))
 
Annika gör sitt te, Alex äter macka, hon är inte sååå glad i tårta. Men Affe älskar det, haha. Hundarna
fick titta på, men fick gotte senare.
 
Han gillade sin present, såklart.
 
 
 
 

Kommentera här: