simhopp o simning

Jag väntar på simningen, tycker det är roligast med simhoppen. Ja, jisses vad snygga karlar där har varit.
Haha, stackars Johanna, hon var här i går, när jag kollade. "Det var inget bra hopp" sa jag. Hmm, blev 2-a, ok, vem kollar på hoppet.
Idag har jag varit lite längre runda med hunden, torkat golven, städat i ute-rummet (dammat vått) bytt dukar och rensat i skåp. Nu kom världens åska och regn....gör inget, vi behöver regn  :-)))
 
Nere i Frankrike, regnar det inte,men jag älskar dessa vackra palmer, som finns överallt...
 
Den här sommaren var varm, så vi besökte ofta hundbaket. Ibland var här kö....
 
Nu är hon färdig med sina hund...äntligen vår tur
 
Detta är människo-bad. Här har de gympa, morgon och kväll. Ser ni de vackra palmerna, förstår ni
hur man njuter....
 
Lummig och skön camping i denna värmen, skönt med både sol och skugga, när man är ute och
rör på sig
 
 
 
 
 

Kommentera här: