söndag

Här sitter vi i bilen på en rastplats i Tyskland. Lite trångt, men det funkar. Jag med ljudboken, Affe med kartboken. Kaffe och macka. Kaffet har vi på termos, koker på morgonen, så det räcker....
 
Regnet öste ner i tre dagar, på väg till Medelhavet. Bilen har aldrig varit så ren, utan fläckar på framrutan.
Här har vi massor, av vägar huller och buller, tur vi har GPS
 
Här är en byggnad i Lyon, som vi alltid kör förbi, cool va?? Gardiner i fönsterna, men det är väl en kontorsbyggnad,jag vet inte
 
NU...är himlen blå och vi är snart framme....skönt att äntligen komma ner.
 
 
 
 
Har så många bilder att visa....så jag tänkte visa foto och skriva lite under dem istället. Men okey, om här händer något skriver jag såklart. Men nu jobbar Affe 6-18 nästa vecka, så då får jag mera gjort.
 
 

Kommentera här: