en härlig dag

Sitter i soffan, torkat golv, varit med hunden, mm. På tv visar de "Fantasterna"  om Abba  Älskar deras musik.
Det är ett sa.... regnande. Men det gör inget, bara tråkigt, när man är ute.
Lite foto från Teba, har jag. Jisses vilket ställe. Idag blev det ingen middag, men smörgåstårtan var som vanligt....super. Ringde mor, allt är bra med henne. Hon hade varit på Stellas 3-års kalas. 3år, det är en rolig ålder, tycker jag. :-)))
Louise Hoffsten sjöng på invigningen, där Affe är. Rätt coolt. Han skickade bild, men visar en annan dag. Jag har suttit ½h med de andra, haha. Ikväll är där ett par filmer på tv, får se vilken jag väljer. Ha en skön kväll :-))
 
 
Here it is  :-))
 
Ni ska tro, här var hundratals ben....
 
Grisar, är det roligaste Annikas hundar vet. Men dessa var inte så stora..
 
Oändligt med leksaker....
 
Denna köpte jag till Happy, haha han blev överlycklig....

Kommentera här: