kväll

Äntligen färdig med allt. Mätt och trätt är jag och sitter i soffan, med Ullared på tv. Alex är på gymmet, jag har ätit middag. Jag gjorde en ny kassler gratäng och kycklinggryta till mig, som jag var sugen på, drack lite rött till, haha
Ni ska tro att vi har varit flitiga på Ärenprisstigen, jag och Mia har planterat.....nu är det så fint hos oss.
Jag gitter inte sola, väntar till semestern, annars är nog alla ute. Ja, det är ju jag också, med hundarna.
Idag har vi inte sett nån fästing på hundarna. Död åt dessa äckliga....
Affe ringde och allt är bra, förutom regnet, ha, vi har sol. De skulle på en fest ikväll. Hoppas det blir kul!!
 
Här är den.
 
 
 
Tittar upp från fikonträdet, jorden och jordgubbar. Då sitter Rolf, där med en strumpa, som han har hämtat där inne. Jag frågade om jag skulle plantera den, så där kom fler. Men han ville inte lämna den ifrån sig, haha

Kommentera här: