kväll

Ja, det har hunnit bli kväll, så länge jag har suttit här, hmm. Utloggad tre ggr. Okey...mitt eget fel, men jag tror att jag kan kolla bilder mm under inloggningen. Öppna ny flik, säger alla. Men det funkar inte, jag trycker fel..... Happy och jag var ute en liten kissrunda, det är ju varmt. Får gå en runda senare...innan "Lotta" man blir så glad att lyssna på henne.Glad blev jag också när Affe kom hem med mina sandaler från ortopedtekniskan. De är jättefina. Jisses vad gott det är med jordgubbar, vispgrädde. Jag ska ta lite ikväll igen. Jag har varit lite dålig idag, så baket får vänta tills imorgon. Då kommer Annika och hämtar mig och Happy. Vi ska till vet. Per. Jag vill ha en hälsokontroll på hunden, innan vi kör på semester.
 
Hon har varit och ätit med jobbarkompisarna på Spice
 

Kommentera här: