kväll

Förlåt, men mitt inlägg försvann, ska försöka skriva igen, men tar inga bilder.
Joo, det har varit en underbar dag, hoppas alla är ute eller har varit. Själv njöt jag i solen en stund. Lyssnade på min ljudbok. Det är en dröm som gått i uppfyllelse. Som tonåring, läste jag böcker varje dag (inte läxor) utan fem och Kitty-böcker, det började då, sen har jag varit bokmal. Men för några år sedan, pajade mina händer, axlar och armbågar. Finns inte en chans att orka hålla en bok, sitter jag och läser, knakar nacken. Men jag ser ju film...dygnet runt, haha. Men att lyssna på bok, är ju det bästa. Just nu är det Liza Marklund med "livstid"
Oj,oj, vad spännande den är. Men nu lyssnar jag i datorn, det är svårt att va ute då. Strömmen tog slut och jag måste ha den öppen, locket upp, annars stängs den. Jag ska köpa hörlurar med båge...haa, ni skulle se mig...när jag väl har fått in en plopp i örat, försöker med vänster, får inte dit handen....då börjar den högra glida av örat, haha. Det är så jäkla löjligt att ha såna här händer, trött på det, ska ni tro. Hela jag är ett stort skämt.
Glöm inte. Sommar med Ernst (alla kvinnors idol)  Och Hawaii five-0   KRAMIS

Kommentera här: