söndag

Skönt att va nyduchad och ny klippt. Var irreterad på min lugg, så Affe klippte bort den, haha. Nu känns det bra, men hur det ser ut....
Igår kväll satt jag här hemma, med två rädda hundar´, eftersom det var regn och åska. Här kom en knall....fruktansvärd, vi hoppade 3m. upp i soffan. Men vi hade varit ute o gott, innan regnet, så vi bara satt och slappade. Jag gav Annika en liten tanke, eftersom de skulle gå långt och apportera med hundarna.
På kvällen ringde hon, de hade gått ½h då packade Lasse upp från ryggsäcken, då började de första stänken, blixten o knallen. När de sent om sidor kom hem....stod Johanna, chockad och kollade på alla fyra. Vi kan bra tänka oss...
Blir nog inte mindre regn idag. Hoppas de håller sig inne...,,
 
Fy, vad våt jag är...Brrrrr
 
Inte är jag torrare....Brrrr
 
 

Kommentera här: