kväll med kockarna

 
En mysig kväll med hunden, och tv.Nu funderar jag på att leta hjälpmedel på internet. Blir aldrig färdig att åka till den i stan.
 Många grejor som man behöver, kul att kolla vad där finns. Nya saxar och knivar behövs.
Ikväll kommer Alexandra och går ut med hunden, ja...nu har halva veckan gått. Nästa vecka jobbar Affe natt.
Igår var det 7 veckor sedan jag fick gips, ja, det är ju bytt. Först hade jag vitt sedan lila och nu rosa. Nästa gång det ska av, vill jag inte ha nytt.  Men det är skönt nu när jag inte sitter i rullstolen, hela tiden. Det är bra med ett litet kök, nu. Jag kan stötta mig när jag går där, haha. Annars klagar jag ju att det är så djäkla litet.  :-)))
 
 
 
Ha....här står stolen, kör runt med telefonen i baken, haha
 
 
min älskade vovve
 
 
 
 

Kommentera här: