snart kväll

Jaaaa, em. började bra....lycklig över att ha något att göra, började jag baket. Jisses vad kul det är att baka. Körde degen, jäs 1h. bakade ut den lite och delade den i sex bitar. Allt som allt skulle det bli 30st. knäckebröd.
Degen var mycket torrare än den till fröknäcken, men jag började kavla ändå............................
Nä, det gick inte, stod att....om man hade en pasta-maskin, gick det bra att använda den. JAHA, sån har ju inte jag.
Och med mina svaga armar och händer, så gick det inte, inget fel på min fina kavel, bara fel på mig som vanligt. Jag tror ju att jag kan allt. Deppig...åt jag och gick o vilade. Nu är jag piggare och kollar på konståkning på tv. I London i Canada, haha.Affe körde nu, hämta pizza och ta med till jobb, de gottegrisarna.
 
 
 

Kommentera här: