söndag

Det var en trevlig kväll med melodifestivalen, okey....Affe gillade väl inte den sååååå mycket. Jag älskar musik. Tyckte ettan var bäst, Munter eller Gunter, sjöng. Men absolut inget fel på Robin, helt klart, snyggast kläder.
Sen blir man ju glad, av bananens låt, tycker jag, bara man inte ser honom, haha
Sen kollade vi på Benidorm, som vi spelat in i sängkammaren. Men ACK...jag somnade som en två-åring halv elva. Jag hade inte sovit förra natten. Nu sov jag sååå gott, tills någon väckte mig...inga namn.
Jaa, kära vänner, vem vill ut...inte jag.. Men hunden ska ut o kissa, sedan ska han klippas, så stackars Affe måste ut. Men sen är han ledig i em. jobbar 18-24 ikväll.
Nästa vecka jobbar han natt. Jag ska nog...baka lite i em. nu tvättar jag. Senare kommer Alex. Igår när hon var här visade hon sin nya jacka. Och Johanna hade köpt klänningar. Måste visa igen
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Jättefina!!!

Svar: Ja, visst är de.
happyhund

Kommentera här: