fredag

Nyduschad, sitter jag här och svettas, efter cappun. Vilken jäkla dag...ursäkta.  Vet inte om man ska skratta eller gråta..  Börjar med det tråkiga: förbannad för att jag inte kunde tvätta håret, orkar inte ta upp armarna. Ja, än värre är att jag skulle överraska Affe, med fest midsommar :-))  han tycker vi är tråkiga som aldrig har folk här. Okey, det är ju jag som är tråkig. Men jag älskar ju honom, såg att han skulle jobba, men han sa att vi brukar alltid bli fria. Sagt och gjort, jag bjöd hem till midsommar, utan han visste det. Så kommer han idag, jisses...sa han, vad vi måste jobba nu till semestern....kan ni se min ...min.   VAD SA DU.....vi måste täcka alla helger....hrmmmm...ska du nu jobba midsommar??  Ja, 18.00-06.00       Nu vill jag inte skriva, vad jag sa....men känn min besvikelse....
 
De glada :  Underbart väder
 
Brukar inte gilla såna stenar, men dessa hade mjuk fin färg.
 
Svalt och skönt i garaget, har moppen här nu....när alla frömjöl far omkrin, allt är gult ute.

Kommentera här: