hemma igen

Nu är det äntligen kväll. Inte var det 112, bara några som sjöng in våren...
Jag är trött, bryr mig inte så mycket. Tack, snälla Alex, för att du ville köra till Ystad. Känns skönt att ha varit där. Som bonus, fick jag ju träffa Anders, min lillebror. Han läser min blogg, men kan inte kommentera. Tyvärr är det så, att det inte funkar. Men det kanske är tur....vem vet vad han skulle ha skrivit, haha
Vi hade Roffe med oss, han var så duktig.Hade varit lite orolig i stan. Men där gick en stor orkester runt och spelade, inte så konstigt, med sånt liv.
Annikas hund Ossian var i Osby på en hundutställning, det hade gått bra, så grattis.
 
Här fixar de fika åt oss. God ost på rågbullar med cappu.
 
Han är såååå lång, min lillebror. Och riktigt snygg!
 
En av dessa krämer ska göra mig snygg, haha. Men "ringblomma" ska göra hyn finare. Sen är ju Alaska
jättebra för min värk, den lindrar. Den salvan i mitten är underbar mot torr hud. Fötterna blir så lena, längtar
tills ikväll. Smörjer mig, när jag ska lägga mig. Alla dessa säljer Anders, såklart. Även underbara ullbäddar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: