kväll

Oj, vad mätta vi är fortfarande. Efter kaffet, körde vi hem, la oss på sängen och vilade.
Sedan dammade jag i alla rummen, tvättade och satte mig till slut i soffan. Ser Hawaii-five-0, som jag spelade in.
Vi väntar på "femteklassen" i kväll.
Fidde är i Eslöv och spelar fotboll, Alexandra är ute och äter ikväll.  Vi ska lägga oss tidigt, Affe jobbar 06-18
jag ska baka med Alex imorgon, äntligen kanelbullar. Sen kommer Annika och hälsar på .....jag måste ringa mor...
 
 
Min lilla hörna här ute, med fikon-trädet från Frankrike, jordgubbsplantor från Annika.
 
hos Asta och Ove, jag älskar liljekonvalj.
 
Affe köpte dessa och en chokldpaket till mor
 
Här cyklar ett gäng...till en fotbollsmatch....tjo hej....
 
 
Här är vi ute med hundarna, jisses...det var så kvavt här, vi och hundarna blev så varma.
Men bättre det, än att frysa. Man måste ut och gå när man ätit så mycket.
 
 
Här går vi tillbaka, efter en runda i Degeberga. Så nu blir det kaffe och tårta.

Kommentera här: