snart kväll

Blev inte mycket ute-tid. Men det blev lite avtorkat, imorgon ser det likadant ut....äckligt.
Hahaha, nu visar de "Baksmällan 3" som kommer på bio, jisses, hejdlöst roliga.. Riktigt skönt, var det när vi gick en runda med hundarna, men nu har Alex och Roffe åkt hem. Vi har ätit lite, åt ju middag vid 12-tiden. Affe köpte på bowlingen, gott. Sen blev där över, så jag kan ha imorgon. Annika och jag ska nog till Teba imorgon, jag har hittat lite, på nätet, som jag ska köpa där. Sen bad jag henne om hjälp, till att plantera en växt i kruka på altanen.
Behöver till Viby, köpa en ny liten kruka, men en annan dag.
Tråkigt att femteklassarna är slut på tv, vi har inget ikväll. De flesta ser väl "Lets dance" men vi har inte följt det.
Hahaha, ni ska tro jag lusläser "Retro" tidningen. Vilka tips,  Affe hjälpte mig med Ullareds gardinen, blev jättefint.
 
 
 
Härliga gardiner i vacker färg

Kommentera här: