söndag

Både hunden och jag har varit ute, nu gitter vi inte mer. Trötta efter gårdagens tillställning.
Ska baka lite i em. Chokladrulltårta, det är gott. Men ni som känner mig, vet att värken är som värst, till ca kl. 12
sen händer det saker, haha. Men innan.......
Ja, imorgon, ska vi vara på sjukhuset kl. 08.00  men det är sånt man får ta. Lika dant, när vi åker till Ullared....bara att bita ihop, för: hur roligt är det, haha  längtar
Affe gick med grästrimmern igår, jisses vad han var förbannad när han kom in.  Byta dessa sladdar, nu ska han köpa en utan sladd på Jula. Ja, jag tycker det är så vackert när gräset är klippt och han tar med den under staketet,
annars ser det slarvigt ut. Men, okey jag kan ju inte.....
Igår var det foto av hundar och vi fortsätter idag, med undantag av gubben.....
 
 
Med sladd
 
 
Hmmm, undrar om vi snart ska byta husbil!!!!
 
Då kanske jag, kan köpa hundar, måste fråga Affe. Dessa hade 19st. i sin bil, haha  HÄRLIGT
 
 
 
 
 
!

Kommentera här: