torsdag

Nu sitter jag och väntar på Annika, som ska köra mig till Irene. Stackars Happy är så långhårig i denna värmen, men ska ju snart klippas :-)
Jag gitter inte sitta ute i värmen, kanske i em. Jag fotade lite när jag körde i morse. Underbart att det börjar bli grönt nu. Hittade en påsklilja också i skogen. Idag reser Karin till en kompis, hoppas hon får roligt och kopplar av.
Igår skickade Annika ett par bilder från hundutställningen, en Chow-chow och Whippet. Jag har börjat titta på korthåriga hundar (som jag aldrig gillade förr).
Men med mina idiotiska händer :-( kan jag inte sköta en hund med päls :-(  De korthåriga, drar man bara ett sämskinn över, då och då. Det ska jag väl för tusan klara.
 
 
Ser ni det gröna??
Ser ni Påskliljan, haha??
 
Whippet
 
Haha kolla pälsen, Annika berättade....att hon kände inte hunden, bara pälsen

Kommentera här: