ullared

Vi gick i sakta mak, shoppa, fika, shoppa, tog en öl på sportbaren och blev rätt nöjda faktiskt. Gick och pratade med de andra två, som hade saker kvar att handla. Men vi gick ut med våra varor i bilen....gick in och drack kaffe med de andra, nu var vi färdiga i alla fall.....trodde jag. Nej, då handlade jag tre grejor till, va  fan.
 
 
 
Här är lite av mina grejo, som jag handlade på morgonen. Mina vackra gardiner, till tv-rummet.
Såklart nya dynor till köksstolarna, billiga här.
 
 
Ni ska tro kaffe och hallonkakan smakade gott, som vi tog innan hemfärden.
 
 
Hmm, nu ska bara allt få plats i bilen, Herregud vad vi kan handla,
 
 
Titta....allt fick plats i bilen, i baksätet hade vi nån kasse mellan oss men det gick bra. Vilken tur vi hade, ska ni tro. När allt var i bilen, började det regna. Men vi körde, hemma vid kl. 21.00 till Biggest loser.

Kommentera här: