hundar

VILKEN DAG.  Jisses, fullt håll i gång...
I morse började Affe skala en stor gryta potatis.Senare kom Bosse med vår tv.
Efter det kokte potatis, morötter och ärtor, på spisen. Sen kom barn, barnbarn och svärsöner, jag älskar er alla :-))
Vi njöt och åt den underbara Chili/lime laxen. Jisses vad saftig och god, tack rökeriet.
När vi senare drack kaffe och åt tårta, kom Karin, Sofia och hundarna. Där var såklart tårta till dem också.
Vi pratade, såg 3D på tv-n och hade jätte mysigt. När alla hade åkt, vilade jag ½h, sen började hästhoppningen,
de är nästan i naturlig storlek, haha. Underbart med så stor bild....
Foto från idag, kommer imorgon. Jag har inte lagt in dem, jättemånga Nu dricker jag cappu och ser omhoppning, så bra Tyskland är.....
Affe har lagt in face på tv-n. Men jag har inte kollat, han är faktiskt, orolig, vad jag ska trycka på...när han jobbar
imorgon kväll, herregud...hur svårt är det...hmmmm. Ja, netflix har han också lagt in och Aftonbladet, haha
 
 
Här sitter tjejerna med godispåse och hundar
 
De träffas ju inte så ofta, ni kan ju gissa vad de babblar, haha
 
Lille sötingen hos Karin
 
12veckor, hela livet är en fest
 
Tyvärr tog jag bilder med mobilen, inte bra. Men idag har jag tagit med min fina nyladdade kamera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Stort tack för idag :) Jättekul att träffa Karin, Sofia och de söta vovvarna!!!!

Svar: Ja, tack själv, vännen.
happyhund

Kommentera här: