hundkväll med Annika

Ikväll ska hundnördarna, till stan och lyssna på en föreläsning om hundars beteènde.
Jisses vad spännande...
Idag har hunden och jag varit ute ett par ggr. plockat undan i rum, inför julen, haha
Jag bakade rågbitar i em. har inte smakat ännu, men de brukar bl bra. Receptet, står på mjöl  påsen.
Nu är klockan över tre och jag tar mina värktabletter inför kvällen. Sen kommer väl Affe, som är på kurs i stan, på sin lediga dag, hmmm
Han, Alex och Fidde, ska kolla på fotboll här ikväll, härligt att se Sverige vinna med 3-1 eller 2-1
Men jag väljer faktiskt hund...framför fotboll, är man nörd, så är man.
 
Här funderar killarna.....
 
Snart är den på plats..
 
Idag har jag inte haft tv-n till...inte är jag någon tv nörd
Snart kommer Affe hem, klockan är fyra, så jag ska gå med hunden snart.
 
Här sitter Fidde och kelar med Milo efter tårtan, den lilla valpen är väl så söt. Okey, Fidde också, haha
 
GULLPLUTTAR
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: