lördag

En kul dag, fast Affe jobbar. Hunden och jag låg länge idag, fick sms från Alex. De skulle till Antwerpen idag, hoppas det var kul och att allt gick bra.
Jag bakade knäckebröd på fm. Sen skulle hunden, moppen och jag ut i solen. Där ute kom Mia, med semlor till mig, de första semlorna. Underbar granne, TACK, de var sååå goda, haha
Senare på em. kom Karin och vi körde till Eko. Jisses vad de hade julsaker, herregud, det var himmelriket...
Imorgon lägger jag över bilderna, till er. Jag är så trött nu. Ni förstår, att jag hittade min "Keramiska Stekpanna, för hälsosammare matlagning"
Jag ser att de gör reklam på tv, vill så gärna ha det, värmetålig, keramisk tjock botten. Jag hoppas den går att ha på hällen.  Ska tigga den av Affe, dyr såklart, men ska bara ha en 24-a.   249kr.
När vi hade fikat, körde vi hem. Här hemma hjälpte Karin, mig med granen och tomtarna i skåpet...
Hon är så snäll, tack, snälla du för hjälpen. Jag har så goa vänner, ni ska veta att ni uppskattas.
Nu har hunden varit ute, Affe äter skumtomtar, (som jag gav honom) Haha, muta för stekpannan....
 
Här är Alex med Milo...
 
Ute med moppen, i solsken, haha
 
 
 
 

Kommentera här: