måndag

Nu är det kväll i soffan. Affe jobbr kväll, jag sitter och dricker cappu.
Jag var på sjukhuset i fm. hemma, vid tolv-tiden. Vilade, sen gick jag ut med hunden. Började plocka i skåp, mm.
Nu vill jag snart ha fram julgrejor, så jag plockar undan annat skit, haha. Längtar såååå, tills granen, och alla
ljusen, lyser i mina fönster. Jisses...alla mina orkideèr..inte plats...
Kan inte göra något med tv-n ännu. Nöjer mig att se 112, och annat, haha. Kommer jag in på t.ex. Face...kommer jag inte ut därifrån...
 
Här har jag grytor på bordet, orkar inte hälla över i skålar, tungt. Men det smakar likadant...
 
Underbar lax..
 
Ser ni min fina Mateus-tallrik. De är så fina, men tyvärr har jag inte så många. När jag började samla
sa jag...nu ska jag köpa en Mateus, i månaden. Några assieter och två skålar har jag också i turkos.
 
Här sitter Annika, Lasse och Johanna. Alla tyckte det var jättegott. Jag drack ett gott rött vin..
 
Här sitter coola gänget med sina 3D glasögon. Jag tycker det är så coolt med 3D, såg "Avatar" på bio.
 
Vår fina nya, tunna tv...ska såklart upp på väggen, när vi hinner.
 
Dessa underbara tjejer, jag bara njöt av att slippa allt efter maten, oj, vad de skämmer bort mig.
Vi är rädda om tallrikarna, diskar dem  för hand.
Jaha, inte en enda hundbild :-(  Nu ska jag kolla på tv, göra kvällsmacka.
Herregud!!! Det är ju "Dessertmästarna" ikväll JIPPI, love it.  Jag skrattade igår, när vi såg "Solsidan"
Alex och Fidde var här, jättekul, alla tyckte det var roligt igår, haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: