måndag

 
 
Nu sitter jag äntligen i soffan...det blev ingen hemsk dag, haha  VAD var jag orolig för, hmmmm
Det var inte hemskt. Men okey jag hade Fidde med mig, som en trygghet. Han är en klippa.
Ni ska tro, jag var bonnaförkyld, i morse när jag vaknade. Kunde knappast prata när Fidde kom, nu rinner ögon och näsa. Får väl ligga nerbäddad i morgon. Men hostan håller oss vakna på natten....stackars Affe.
Ni ska tro, vi åt i går....de var så gott. Annars brukar jag inte vara så förtjust i Kina-mat. Ölen var inte så dum heller. Men Lasse, lille Lasse, som hade festat, på natten, han drack vatten, haha Duktig, kille.
 
Asta och Ove, bjöd hela klanen.
 
Här sitter vi och pratar...
 
Alex och Fidde, gillade också maten..
 
Hahaha, mitt vackra barnbarn med sitt fina goa leende.
Ja, de ni.....inte en enda hundbild, hemskt men sant, haha
Jag fick bedövning med spray i höger näsborre, då fick vi vänta i en kvart. En underbar, söt och vänlig  läkare vi skojade hela tiden, haha
Sen körde han ner en jättesmal slang, med kamera. Jag andades genom näsan. Men efter det ville han visa
en läkare till. Ok, sa jag och var tuff, fast jag ville gå.....
Jo, inga problem, att söva mig, så op. på torsdag (om förkylningen inte blir värre)
Jag hade alltså en svullnad och rött på höger  stämband. Sen gjorde värken, att benen har blivit krokiga (halsen)
så där är trångt för mig att andas...
 
Här är en leende Alexandra, vi ska köra från växthuset och hämta en nyklippt hund....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: