måndags kväll med Affe

Denna veckan är Affe ledig, nu sitter han och ser Prison på Netflix, helt besatt är han, haha
Jag fick en ljudbok från tradera idag, jag njuter, det är en Viveca Steen.
Annars har jag tvättat, tumlat, diskmaskinen, lagat mat mm.  Annika var här och fikade i middags, innan hon skulle till tandis, den stackaren......men man måste....
Idag var hunden , moppen och jag ute i solen, så skönt det var. Ikväll var det bara 3C, men oj, så friskt, man får ta mer kläder på sig, bara.
Nu missar jag fotbollsgalan, Dessertmästarna, är bättre....tycker jag. Galan går nog många gånger i repris.
Jag tog upp blandfärsen från "Jontes" ska försöka göra biff med lök och potatis. Älskar husmanskost!!
Sen MÅSTE jag baka,jag har  ingen kaka....blir nog en "Tigerkaka"
 
Titta vad Karin har stickat till Milo.  Det är hennes dotters valp, lilla Milo. Mamman heter Maya.
De kommer till Skåne på torsdag, jag får nog också se miraklet....
 
Passar den mig Karin???
Hmmm, lille köttbullen, den är för liten, tyvärr. Happy är lite frusen ibland. Han tar mycket kortison tabletter
vet inte om det är därför, sen har han ju så ont i sina öron, den stackaren.....
Kanske han ska  ha öronmuffar....
 
 
 
 

Kommentera här: