onsdag

Jisses vad jag vill till Ullared i vår, du ...Mia, haha. Det är på tv vid fyra-fem-tiden.
Nu ska jag ta det sista av tomtarna, har fyllt en korg med tomtar, jag inte ska sätta upp.
Sen ska jag ta glitter på granen....färdig. Vill ju ha klart, när mor kommer på söndag. Ja, Affe tog bort alla lampor och bytte till stjärnor. Ni ska tro han muttrar: "Inte klokt, detta,  fan..ska ju ner om nån vecka igen...är lönt???
JAAAA, ropar jag, det är det, haha Idag var här regnigt och grått, mörkt, tråkigt. Tänker på Sofie med familj, som
har det varmt och skönt.... Ja, snart ska ju AleX och Affe också iväg, de fick "Taxfree" katalogen idag.
Herregud, allt var ju dyrt, solkräm, godis...löjligt. Men jag ska nog hitta nåt.
 
Visst har Ica, en vacker gran i år? Eller det är vädret som är vackert? Haha
 
Inte konstigt, att jag knappast har plats till julstjärnor, kolla vad nån av mina orkideer, brer ut sig...på båda håll.
 
 
Denna underbara soliga dag i skogen, njöt hunden och jag
 
 
Min söting, när vi är ute.
Ja, nu är det kväll, måste gå med hunden och göra det sista. I morgon ska jag baka fröknäcke, till söndag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Längtar också till ULLARED!!!!

Svar: Underbart, kul att ha något till våren ❤️
happyhund

Kommentera här: