onsdag

Typiskt, lågt blodsocker igen...ja, nu mår jag bättre och gör en massa saker....måste ta det lugnare och ta mindre insulin... förbannat.....
Ja, idag var vi på Ica, sen drack vi kaffe hos Annika. Jättekul, det är så sällan, att jag är någonstans...dessa söta hundar, jag njöt av att träffa dem, också.
 
 
Nu har äntligen min hatt kommit. På sommaren gillar jag att gå med hatt och nu har jag hittat en till vårt
klimat, som är vaxad, alltså att den tål regn. Skönt att gömma sitt fula tryne under en hatt.
 
Här ska Annika värma bullar till oss. Det är så gott med kanelbullar..
 
Här är Johannas rum, kolla in adventskalendern från "Body shop"
 
Affe sitter med drömmarna....
Nu ska jag gå och ta kvällsmacka. Hunden har varit ute, Affe njuter av Prison Break, som vanligt.
Han var hos bonden och handlade till mig i fm.
Imorgon ska jag visa op. såret och på provtagningen...Ha en skön kväll........
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tack för titten :)

Svar: Det var så kul, tack för fikan ❤️
happyhund

Kommentera här: