tisdag

En lugn dag, jag  botar min förkylning, annars blir det ju ingen operation. Har vilat med dvd-boxar och netflix.
Det är inte klokt.....jag har ingen ljudbok :-((   Budade på 4st. vann ingen......jäkla Tradera.
Nu ska Affe ladda ner ett par böcker, på läsplattan. Där ska finnas en bok som heter något med Ove, som de säger är kul. Typ 100åringen. hoppas han hittar någon bra. Men jag vill absolut inte va där över helgen. Går allt bra, vill jag hem fortast möjligt...såklart. I Hässleholm, fick man ringa på  sin mobil på avdelningen, (salen)  INTE här...hmmm.
Idag blev det middag och en sockerkaka, städa nåt skåp och vattnade blommor. Tog det väldigt lugnt.
 
Foto, från Växthuset, med vackra saker..
 
Här är så mycket smått och gott, som man vill pynta med..
 
Min Mateusservice finns här, men tyvärr fattades pengar. Men vi njöt att gå runt och titta på de vackra sakerna
Visst är det så kul att bara gå och drömma....om hur fint det skulle vara där hemma.
Ja, nu har jag smaskat i mig en bit smörgåstårta (vi var på Ica i em.) den var som vanligt jättegod och nygjord.
Affe jobbar helg, jag vill ha mat hemma, haha
Barnen ska inte behöva handla extra till mig på helgerna.
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentera här: