fredagskväll

Hahaha, sitter och ser på "Prison"  ja, ni vet på Netflix...Herregud, glömt att blogga....jisses
Ja, jag bakade 3st. bröd idag, mums vad gott det är med hembakat.
Jag måste ha Affe till hjälp att bära för det är så tungt. Ikväll var Alex och hälsade på, hon är bättre nu, med den där förkylningen. Och Annikas tänder är bättre, de har börjat rensa i dem...skönt att mina töser är bättre, nu är det min tur att bli bättre. Om allt är bra med provet,börjar jag med cellgiftet om två veckor, de ni....
Sen kan jag kanske anmäla mig till Stockholm maraton, om ni sponsrar mig, haha
Hej o hopp...ikväll är det Zlatan, heja Sverige.
Härom dagen, när vi var i stan såg jag ett fint lejon, som jag fotade. Hmmm, tar ju foto av det mesta. I en affär hittade
jag ett underbart badkar, tänk så många år sedan det var, när jag kunde njuta av ett bad......
Fast, inte vill jag ligga här, blir kallt och naket...
 
Grrrrr
 
Visst är det underbara tavlor.....
 
 
 

Kommentera här: