fredasmys

En ensam fredagskväll, med hundarna, kan också va mysig, tycker jag. Vi har ätit och är proppmätta...
Bakade en liten sockerkaka, att ha tills kvällskaffet. Affe jobbar till tio ikväll. Jag kan se vad jag vill på tv, haha
Det är Doobidoo, ikväll.....
Jag har legat sjuk några timmar idag, mellan 10-16, sen kände jag mig bättre. Huvudvärk,illamående, mm.  Skit också, kan ju vara pillerna från igår, så jag tog tbletten för illamående tidigre idag. Nu mår jag bättre. Vi var ute med moppen i em. sååååå  skönt, att vara ute. Så idag har här inte hänt så mycket.
 
Så här ser här ut i vardagsrummet på kvällarna, när jag sitter med mina papper. Vilken röra, haha
 
Denna husbils-peppar-kaks-form, skickade Affe efter på nätet, för ett par år sedan, tyvärr, hrmmmm
blev jag av med den. Tyvärr...dök den upp förra veckan. Det blir nog inga hjärtan i år.
 
Ett coolt kniv set, köpte gubben, på utförsäljningen i elaffären.. Hoppas de är bra också.
Slut på sommaren, hittade en badboll i skogen, vid vägen. Ja, nu är denna sommar slut och vi
ändrar klockan från sommartiden...sorgligt men sant.
Nää, nu är jag sugen på en cappu med kaka. Nu ser jag på 2-an om mysteriet med da Vinci-tavlan.
Affe och jag är mycket intresserad av honom och hans "utomjordingar"   Var var han???
 
 
 
 

Kommentera här: