hej i stormen

Fy, katten vilket väder. Har mest varit inne idag. Kurar i soffan, livrädd att en av tallarna eller granen ska falla
in över mig. Ok, skriver inte mycket ifall strömmen snart går, måste ju snart ha cappu. Det smäller ute...bakom mig, när grenarna faller ner i gräsmattan. Jo, idag hälsade jag på Irene, vi fikade och pratade...jättetrevligt. Inte så ofta vi träffas nu för tiden. Idag var Alex här och åt lunch. vi hade stekt spätta, potatis, morötter och sås.
Inte en aning vad jag ska ha imorgon, gitter inte tänka på det nu.
Ikväll är det "Dessermästarna"...hoppas vi har ström.  Annars blir det ljudboken....
 
Haha, så här hemsk, såg mors...stackars blomma ut igår. JISSES..Ser ni så våt den är...
 
Jaaa, fatta vad chockad jag blev.  Men jag älskar henne ändå.
 
Titta vilken underbar syn...Lasse var hos "Jontes" köpte kött till mig. Nöt, fläsk och lamm. Lycklig...
 
 
 
 
 

Kommentera här: