hund

Idag blir det bilder av hundar, längesen tycker jag. Funderar på att designa och göra om bloggen nästa år. Kommer då att handla om mig och hund. Eller bara hund, som jag älskar.  Jag är ju så jäkla tråkig, svårt att skriva om mig själv, då.
Jag får se vad ödet har till mig i vinter, annars fortsätter jag som vanligt. Jag vill inte bara skriva om min tråkiga värk och piller, men nu vet jag tusan ta mig inte vad jag ska göra. Fick ju nya piller för en tid sen??
Ska ta dem en tid, sen börja med sprutorna. Men nu är allt försenat, händer ju inget förrän de har opererat bort, knölen i bröst/armhålan. Lite jobbigt :-( att vänta, tills de tar den. Men nu ska ni få (höra) läsa, jag vet inte hur jag ska göra....efter dessa veckor med nya piller...:-)) mår jag bättre. Om det är nåt annat, som väder, vet jag inte, men har INTE så mycket värk hela tiden. Så nu funderar jag på att skippa sprutorna och öka från 4st piller i veckan, till 5st.  Får väl fråga läkaren??? vad han tycker, de sprutorna innehåller ännu mer skit än pillerna. Nj vet, alla biverkningar.
Oj, jisses vad jag har skrivit idag, haha
Var på fotvård hela fm. sen har jag faktiskt varit deppig idag...bara varit ute med hunden några gånger.
Men imorgon, har jag inget, hmmm  bakar nog, Chillevipper, det är längesen. Sen behöver både hunden och jag duscha, gitter vi???  På fredag är det besök till sjukhuser, igen. .
 
Vackra flickan.
 
Jakthunden..
 
Blivande jakthund
 
Vakthunden..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Jättefina bilder på fina hundar!!!! Du ska se att det ordnar sig Mamma, vi tar en dag i taget :)Älskar dig.

Svar: Tack, vännen. Visst är det vackra hundar och duktiga,Kramis, älskar dig, hjärtat. Glöm inte apport, haha
happyhund

Kommentera här: