hundar

Ikväll blir det hundar på foton.Det har varit en fruktansvärt tråkig dag.. Affe har sovit, jobbar natt på sin frivecka, fan.
Hunden och jag har varit ute, hade köttbullar och mos till middag....hemskt tråkig mat, men inte mycket i kylen. Ok, vädret är storm, då blir jag alltid på dåligt humör. Ligger och lyssnar på boken, jättespännande. Pratar med barnen i telefon, skönt. Har kollat  på Netflix såklart. Men alla dagar är inte bra, eller hur???
Det gick ju bra för Sverige igår, jag säger bara "ZLATAN"
Idag kom Annika och Lasse och hällsade på, med surdegsbakat bröd, som säljs i en by på lördagar. Jättegott.
När hunden och jag var ute i em, träffade han sin tjej....hon är en söt blandis: Shih-tzu, Tibbe och Jack Russel.
En riktigt tuff tjej (har ju JR i sig)
men när det gäller Happy är hon from som ett lamm, haha
 
Här är barnen med hundarna i Åhus
 
Där hittade jag denna sötnosen, en Cavalier...
 
Jag har ätit kvällsmacka och avslutar med en cappu. Var ute med hunden i blåsten...hittade filmen på 7-an, den är rolig, det behöver jag ikväll. I går såg jag Miami och Criminal minds, ska bli skönt med komedi ikväll.
 
 .
 
 
 
 
 

Kommentera här: