hundar

Idag var jag uppe med tuppen, duschade, tvättade och sortera tvätt.
Sen var det, ut med hunden, fika och läsa tidningen.  Lyssnade på bok hela fm.  Sen kom Annika, hon körde mig till
Irene. Där satt vi med hundarna, fikade och snackade. Sen kom Annika och hämtade mig, körde mig hem. Började laga middag, då Affe kom hem. Han hade tagit posten, hmmm...ännu en Viveca Sten.
Nu har jag lyssnat färdigt på förra: "I grunden utan slut" Den jag fick idag heter: "I natt är du död"   Jisses va spännande, börjar ikväll när jag lägger mig.
Jag var ute med hunden och moppen, fy...det börjar bli kallt, att köra...men jag har kläder, haha
Snart är det kvällsfika. Nu är det 112, sen Arga snickaren och sist kommer Johan Glans. Sen ska jag lyssna på boken...
 
 
Igår var Annika och Lasse, ute och tränade med sina hundar...Frosty ville IKKE släppa klöven, haha
 
Här sitter Ossian.....
 
Duktiga Ossian, han är bäst
 
 
 
.

Kommentera här: