måndag

En riktig mysdag i dag. Lyssnat på ljudbok, pysslat om mina blommor. suttit med datorn.
Njutit i skogen, med hunden.... Alex kom och åt middag med mig, vi hade en trevlig pratstund. Nu pratar vi mest om flytten.  De längtar, tills de kommit till ro.
 
De här båda, ska åka om ett par månader, till Kap Verde...
Jisses vad hunden och jag ska mysa....men okey...lite tomt blir det. Men de är jul-hatare.
Och jag älskar julen, vill verkligen njuta av tomtar, mat och filmer....
 
Nu blir det problem för Zlatan och killarna, De ska möta Portugal......
Måtte de gå vidare.
 
Älskar också mina blommor, som jag pratar med varje dag, de är sådana skönheter, mina orkideer.
Varje morgon går jag en runda, i alla rummen och njuter. När det blir ljusare, tittar jag lite mer, vattnar
ibland, kollar de nya skotten, nya blommorna. Jag har ca. 23st men här kommer fler att sätta skott.
Ikväll är det Dessertmästarna... 
 
 
 

Kommentera här: