måndag

Ännu en ny vecka, men nu ska det, visst bli regn.....vi som har haft sååå skönt.
I morse ringde Annika, tandvärk med varböder i två tänder...fick akuttid kl. 8, hon fick mediciner, såklart.
Stackare, som hon sa, hellre föda barn, än tandvärk. Finns inget värre....
När Affe steg upp, blev det kaffe, senare middag. Vi körde till byn, Affe släppte av mig p Ica, innan han stack till soptippen. Sen var vi ett par ärende, vi kollade även å mattor till hallen, gråa, enfärgade. Är så trött på de mönstrade...men de ska bli sydda, så det tar tid innan vi får dem. Men vad gör det....
 
 
Här ligger Johannas jeans på bordet, som hon har köpt i stan. Annika och hon kom och visade mig, de
hade köpt en vetekudde till mig, en sån man lägger i micron.
 
Hon gillar Cubus...
 
Min söta Johanna.....
 
Hennes nya tröja, jättecool, tycker jag  :-)))
 
Här var vi och köte hundgodis för en tid sen....
 
Jag ville så gärna till Ystad och vad händer...jo, med posten idag kom en kallelse från sjukhuset.
Tid på onsdag em. för att kolla knölen i armhålan. FAN....typiskt....kära mamma, vad typiskt.
Och Affe jobar i helgen....
Ja, så är det ibland. Just nu ser vi "Netflix"...Prison Break..snart är det kaffe och sen är det "Dessertskolan"
Hunden och jag har varit ute...idag, till middag, blev det min kycklinggryta.
På Ica köpte jag falukorv, så nu blir det korv stroganoff nån dag..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: