onsdag med netflix

I morse kom Alex, körde mig till vårdcentralen, för mina prover. Sen in på Ica och köpte cappu. När hon hade lämnat mig, fikade och vilade jag. Affe sover som vanligt, efter natt passet. Med persienner, nere, för att sova bättre på dagen.  Något av det värsta jag vet är, när
persiennerna är nere (därför köpte vi markiser) nu måste jag se det varje dag, jag lider. Skitfult. Ser mörkt och trist ut.Men det är ju vad jag tycker, alla är vi olika.  Ok, många har det, men jag släpper gärna in solen på hösten och vintern, jag och blommorna gillar det. Mörkt blir det tids nog i graven....idag har solen visat sig, men inte länge. Hundarna och jag myser nu, ska fika, de ska ha mat... vi var ute med moppen för en timme sedan. Nu ser jag på netflix. Men ni ska tro, jag har många underbara dvd-boxar nu. Kom över dem jättebilligt, av en kär vän. KRAMIS.
Ska ta foto, så ni kan se, haha
Ikväll är snickaren, Anders, arg igen...men sen kommer min solstråle, Johan Glans.
Här är vi i Ystad...mor packar upp och Alex synar kläderna...Mor har stickat till oss, mössor och halsdukar.
 
 
 
 
Sååå, nu är det dags...ser ni min söta lillebror Anders, på fotot, till höger
 
Haha, på fredag, ska jag baka bullar, hoppas Affe har något att göra då, han hatar denna röra.
Han kan inte förstå hur någon kan ställa upp så här. Hmm, jag kan. Ska fika nu och har en pepparkaka
till cappun....bull-sorg  
 
Här är foto av mina råg-bitar. Jag tackar gud, att jag klarar av att baka..trots stöket i köket, haha
Näää, nu måste hundarna få sin mat och nyheterna börjar på tv. Ha en skön kväll så ses vi imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: