onsdags stress

Hahaha, vilken tuff dag det blev för oss gamlingar, som inte är vana, att handla....
Jajaja....på tradera, så klart, men då behöver jag inte lyfta gumpen från soffan, haha
På fm. gick Affe en lång runda med hunden, jag satt i telefon....många att ringa. Nu är ialla fall Annika på bättringsväg, ok, med många tabletter till hjälp.  Hatar allt med tänder, som ni vet.
Vi halv ett körde vi hemi från, direkt till bonden. Ägg och potatis.....
Sen kollade vi gångmattor till hallen på Leander P.
 
 
Jag ville ha enfärgad, hur svårt är det????
Ska tänka på denna grå, billig, är den, när den är uppsydd som denna.  1.200kr. för två mattor
På det andra stället blev det 3.000kr för två mattor med samma mått, hmmm
Sen körde vi till Elon och jag hittade en spishäll som jag gllade skarpt....en Simens såklart.
Det hade jag bestämt hemma, men Affe ville att där skulle vara kant på hällens sidor, för att skydda...
No problemas, det hade denna. Johanna och jag hittade den på Media Markt, men köpte den här.
Så där vänner,......ägg, matta och spis. När vi (två ggr. om året) väl kör till stan, då handlar vi, haha
 
 
HÄR är den som kommer till oss  :-)))))
Det ska bli så kul, nu ska Affe ordna en ny bänkskiva....
Sen var vi ett par ärende till, men ska visa imorgon, annars har jag ingenting i morgon...
Ikväll, är det dubbelavsnitt på 5-an  
Nu ska jag kolla på tv och dricka cappu.  ha en skön kväll...
 
 
 
 

Kommentera här: