sommar??

Jisses, vad skönt det har varit ute idag, bara att njuta, haha
Det var inte njutbart när jag kände mig konstig, vid åtta-tiden i morse. Hmmm, lågt  !,8 blodsocker...
Sen har jag varit lite trött idag, men satte om någon orkidee, de behöver muntras upp, mina vackra blommor.
 
Här sitter min vackra Johanna. Nu sitter jag här, funderar vad jag ska se på tv ikväll, eftersom Affe
jobbar till 22.00 Alltså, blir det inget Prison Break ikväll. Hörde på tv..att det är OS nästa år. Längtar!!
 
Kel och mys..Annika och Happy. Ibland blir han orolig, när hon tar honom, det är hon som ger honom
örondroppar, det gillar han verkligen inte, haha
 
Här förklarar Annika, för honom ...att det inte blir något i öronen.
Han hade nog gärna velat ha massage, nu ska hon gå mer kurs, så hon blir färdig utbildad.
Jag tror att många hussar och mattar, vill att deras älsklingar ska må bra
 
Näää, säger Annika, nu ska jag städa och byta mattor i hallen. Skitbra tycker jag, de gamla mattorna
ska levereras till mor i Ystad. Hon gillade dem och ville ha dem, skönt att slippa slänga.
Okey, mina vänner nu ska hunden få sin mat, jag ska ha bulle och cappu.
Sen ska Netflix på, hittar alltid något.. älskar alla dessa filmer och tv-serier
..
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Blev jättefint med mattorna!! Aldrig fel med Happy-mys :)

Svar: Mysigt❤️❤️ älskar mattorna, fina
happyhund

Kommentera här: