söndag

Ja, efter en kul dag i Ystad, sitter jag i soffan. Jag har gått en runda med  hunden. Jisses va varmt det är, haha
Mor hade säkert 30C i köket, Anders kom, hälsade och gick, haha
Men vi fick en massa kläder och tidningar med hem. Hon älskar att få kläder av folk och dela ut till oss.
Annika och Alex hade bakat småbröd till henne, jag bullar, så hon blev överlycklig, haha
Sen hann jag sätta om hennes döende orkideer....jisses.
 
Detta foto hann jag i alla fall ta av min lillebror. Köpte en ullkudde mm. av honom. Finns inget skönare
 
Hennes vackra vägg med foto..
 
Här har jag klarat av den sista. Den var så sur att jag blev ledsen...dröp vatten av den, visar imorgon
Nu skulle den helst vila på en tidning utan jord en vecka..men det ville inte hon...
Jag ska ringa och säga till, när hon får vattna den stackars orkideen. Hon bara skrattar.....
 
 
 

Kommentera här: