söndag

 
 
Hundarna och jag var uppe tidigt idag. Skönt att gå i skogen, på morgonen.  Senare idag när Alex och jag gick en runda, säger hon. Tänk, mamma, så vackra färger det är i skogen...såg i bloggen, och här  är de, alla vackra buskar...De har ingen skog, direkt att gå i, men havet och stranden är också vacker..
Men vad kul att glädja någon med mina foto.
Idag är det köttbullar, potatis och sås till middag. Jag lyssnar på ljudboken....
 
Sen tänkte jag se på Netflix, hittade en film: White Collar, jättebra...men när den va slut stod där...30avsnitt
Jisses en ny serie, ja jag fortsatte, den är ju bra.
Inatt jobbar Affe, sen har han fri-vecka. Vi ska  till Ystad på onsdag...äntligen får jag träffa morsan....
Här blir nog lite kakor till henne och vin, såklart.
Solen lyser i em. vädret är underbart, måste snart ut igen....vi gick en lång runda, hundarna och jag, hittade buskar, som var mer intensivt röda, jaha, hem och hämtade kameran, tillbaka igen...nu är vi riktigt trötta.....
Ikväll Crime kväll på 3-an.
 
 
 
 
Detta är foto av Alex, när hon var i Stockholm, ikväll visar hon vad de lärde sig där
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: