torsdag

Vilken dag.....inte så konstigt att jag är trött...
Vi låg till kl. 8. Fikade och gick med hunden. Sen körde vi till byn, handlade först på Ica, fy, vad dyrt det blev....bläää
Sen körde vi till Elpoolen, skulle kolla på spishäll. Drog i handtaget...snopet...stängt p.g.a. konkurs..
Körde till läkaratationen, jag skulle ta mina vanliga prover. Herrejisses, när jag sitter där kommer en gubbe ut, en annan säger: det tog tid??   Jaaa, svarar han....killen bröt nålen, problem att få ut den.
Hahaha, gissa om jag svalde GULP...det var en stor  kraftig man som tog prover....vad ska han göra med min klena arm...HJÄLP...
Han hämtade mig...oj, sa jag, vad tomt det är här, och svalde..  De har kafferast, sa han. Ja, okey, satte mig...fram med armen och bad en bön, haha
Jo, han darrade på handen, men det gick jättebra, haha
Sen körde vi hem och åt frallor, jag vilade en timme, innan jag lagade laxen. Affe körde och besiktigade bilen i stan, det gick bra.
 
Körde en runda med hunden, så fint väder...Senare på em. kom Karin till oss. Med sig hade hon sin gamla hatthylla och skoställ. Hon skulle sälja det på blocket, men jag var intresserad. Vi har ju samma smak. Nästan alla våra möbler kommer från Karin, haha Hon och Affe satte upp det, visar imorgon. SKITSNYGGT i hallen nu. Bara nya mattor, snart.
Sen körde hon hem efter fikan, jag  tog hunden och moppen. Nu är jag fast i soffan, har tagit kvällsmackor och mina torsdags-piller. Jo, Jan min läkare ringde. berättade att vi snart ska börja med sprutorna, jippi.
Men förra veckan hittade de en knöl i höger armhåla, den ska först analyseras, innan vi börjar.
 
 
Vår underbara skog på Pallers, fatta att jag trivs här...
 
Haha, ingen kantarell...
 
Kommer ni ihåg när jag köpte stentrumlaren, plockade stenar och trumlade i 4veckor. Nu ska jag sälja den
och göra smycken av lite stenar, visar i vinter, när några är färdiga.
 
 
 
 
 

Kommentera här: