tråkig dag på sjukhuset

 
 
 
kl. 8.30, hämtade taxin mig och han körde mig till sjukhuset. Jag skulle med den där knutan....
Jag gick in på apoteket, när de öppnade, sen tog jag en fika. 10.30 hade jag en tid på bröstcentrum, eller vad det heter. De skulle ha kasslergratäng, i cafeterian, skulle äta där innan Kuratorn kl. 13
 
 
Ser ju inte så farligt ut, ska jag ligga där, när de tar bort knutan i armhålan....
 
Näää, inte tog de nåt. Nu har jag varit på Ekg och ska prata med en narkossköterska.....på dag-op
 
Här på op. fikade jag, det blir ingen middag, nu är klockan  12.30  va faaan
Jaha....ok, kan de bestämma sig, ska knutan bort eller...bryr mig snart inte. Det senaste, är att jag ska träffa en
Narkosläkare, nästa gång. Efter denna kaffe fika
 
Men när jag pratade med läkaren, var hon orolig för min andning...fattade inte, varför ingen hade skickat
mig till "öron näsa hals??? Där de bedövar, i näsan, sticker ner en kamera, kollar i halsen. HJÄLP!!!!!
Oj, sa hon, det är inget, det gör de flera ggr. om dan. OCH!!!
Lungröntgen är ju bra. Men jag tror..att det har med värken att göra, har ju ont i alla hals-nack-muskler
Eftersom, brosket mellan nack-koterna är borta...har typ samma hänt där framme, så jag har mindre hål att
andas genom, typ?
 
Så här trött var jag när jag kom hem....men Fidde var inte kvar, när jag kom. Jag åt, la mig med en bok
 
 
Hahaha, här är de....mina boxar...fatta vilken dvd-vinter, jag har......haha
Ja, om jag nu ska ta bort knutan, så ringde de och jag fick en tid till öron.....kl. 10.30  jisses vad fort, hinner inte tänka
blir inlagd och op. på torsdag.....:-(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: