em

Nu är jag mycket piggare, sitter med en halvdrucken cappu. och en bulle i magen.
Ibland, rätt ofta...skickar töserna foto till mig. Jag ber dem göra det, jag är inte iväg på så mycket kul. Orkar inte.
Nu kan jag inte, med de nya pillerna är immunförsvaret...noll. Det var ju lågt innan, nu är det i botten.
Jag klarar mig nog, trivs bäst hemma.
I em. kommer Asta och Ove, jag förklarade att Affe jobbar, men antingen fattade de inte eller så hörde inte Ove vad jag sa. Jag slutade med "Ja, jag är hemma"
Tänk va di gamle kan...syftar på Anders Svensson, målet igår. Jisses, han har alltid varit min idol, men ibland, har jag sagt.....är han inte för gammal.  Hahaha, ska aldrig säga det igen :-))))
Annars är ju Zlatan "gullponken" absolut den bäste spelaren i Europa, så det sååå
Här är Annikas hundar...vilar i skuggan, hårt att träna i värme, det blir korta pass.
 
Titta vad de är underbara. Finns inte många hundar som är så lyckliga som dessa två. . Tränas ofta och njuter av det.
 
Ossian...Frosty
 
Hmmm, finns där något
 
Här är de två godingarna, som inte gillar jakt, men som älskar att hitta på hyss....
Agneta, Annika, Alexandra och Johanna. Lyckliga hundägare till dessa vackra hundar 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: